För var dag blir det bättre men bra lär det aldrig bli.

Nu var det plötsligt lördag. Och plötsligt var klockan 4 på morgonen.
Dagarna går långsamt men nätterna går fort. Kanske är för att jag på dagarna inte gör annat än o rullar tummarna. Och på nätterna spelar jag.
Nu var det plötsligt lördag ja. Och jag ligger och tänker på saker som gör mig illa till mods.

Vilket värdelöst uttryck, illa till mods. Men jag vet inte vad jag ska skriva annars som passar in. För jag mår inte dåligt av det. En annan känsla.. Som när man har ångest! Fast jag har inte ångest.. Jag blir bara illa till mods.

Imorgon (idag) ska vi börja packa. Och så ska vi åka och handla det sista som behövs innan vi åker hem. Och så ska vi packa ja... Nu har jag haft så mycket hemlängtan så det slog mig precis att, shit. Snart åker vi hem. Men, har jag ens hunnit vara här tillräckligt länge?

Det känns så konstigt, jag vill hemhemhemhem, jag vill umgås med mina kompisar, prata, kramas, pussas. Men, i utbyte mot det kommer jag inte få träffa min pappa på 6 månader, om inte mer, det kan lika gärna bli ett år eftersom det händer så mycket i sommar för mig.

Okej, nu måste jag sluta. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0