Tisdag

Inget halsflutteluss för mig inte! Bara en jävla massa körtelfeber, fuck that shit.
Tröstar mig med att jag får äta så mycket glass jag vill tills jag storknar, alla tycker lite smått synd om mig och jag behöver göra nästan ingenting. Passar mig rätt bra det!

Idag har dock varit en enormt aktiv dag för min del och de märktes rejält då min kropp sa ifrån genom att bli attacktrött och vägra fortsätta i samma hastighet. I någon hastighet överhuvudtaget förresten.
Körlektion klockan nio imorse, ärende på trafikverket, lunch med mamma och lillebror, promenad till skolan för att hämta en hel hög med skolböcker, och där small det.
Gick hem och la mig ögonabums, hade egentligen planerat att sätta mig och plugga lite teori på körskolan men icke!
Vid tre var det dags för quality-time med min kära familj, träffar nästan aldrig hela nuförtiden då jag flyttat.
Storhandlat med mamma och lillasyster och nu sitter jag hemma, pustar ut på toaletten med frysvaror som smälter i hallen.

Och med det tackar jag för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0