bajspruttkissdag!

GAAH BAJSPRUTTKISSTORSDAG!!
Inte på speciellt bra humör satt säga. Vaknade på tok för tidigt (anser jag dårå) och pallrade mig iväg till skolan. Fick skjuts av Pennys pappa in till stan och var där en timme innan min danslärare Leif skulle komma och hämta mig. Jag skulle ju på intervju med tv4 angående danslaget och folkdans :) De filmade oss när vi dansade och pratade lite kort med oss. Jag som varit förkyld orkade knappt dansa och blev hur anfådd som helst höll på o dö x) Menmen, sen frågade dom lite frågor och allt kändes piss efteråt, jag kommer låta som en efterbliven lodis i tv. Sänds för övrigt ikväll 18.30 för er som bryr er. Efter allt det fick jag skjuts ner på stan och gick med en kompis ända till sporthallen (vilket jag tycker är typ långt!) för att sedan överraskas med att amn tappat bort busskortet, jippie.......... så jag fick gå till anders jobb och ända tillbaka till navet igen, hövvaaa!


länk till intervjun imorse.
http://tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/sundsvall?videoId=1.1330568

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0