dont you try to understand

Hellu, hemma från skolan och sitter med hallonyougurt och Nesquik framför mig, inte sådär underbar blandning med chokladflingor och fruktyougurt, men är man hungrig så är man!

Hade bara fyra lektioner idag, fick hål på dom två sista (tur de, har nåt emot vikarien), skönt men lite smådrygt eftersom jag inte hade något att göra mellan kvart över tolv till tio över två då bussen gick. Fan man skulle tagit moppen imorse, men så går det när man bor mitt i ingenstans...

Nu lyssnar jag lite halvhjärtat på Billy Idol och funderar på dagens bravader. Innefattade inte speciellt mycket. Hade en oerhört konstig upplevelse dock, men den karamellen delar jag inte med mig än, måste få suga klart på den först. hm..

Har ont lite överallt, känns som att jag stukat handleden, vaknade med det. Så har väl bara sovit på något konstigt sätt, men helvete vad ont det gör.

Nu dog mina idéer, poff! Så jag ska gå ner och dammsuga eller vadfan jag hittar på.
hejs!

förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0