not myself tonight,

Hellu. För cirkus fyra-fem timmar sen bestämde jag mig för att sy. Och jag sydde.. och sydde. Och sen slutade jag med vad jag sydde, och började sy på nånting annat.. och sydde.. Och det hela slutade med att jag kollapsade i fosterställning på golvet och stirrade rakt framför mig. Nej, jag blev inte klart med vad jag sydde, och nej, jag tänkte inte klart när jag gjorde det.

SÅ, nu vet ni det. Imorgon har man sovmorgon, fifään va skönt! Börjar inte förrän 11.15, gissa vem som kommer sova länge imorn?
Nu ska jag lyssna igenom Nikes spotifylista, kanske ladda ner nån bra musik, och sen sova. Är fruktansvärt trött.

puss mina små älsklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0