pussli

Godmorgon! Nej det blev ingen film igår för Voddler vägrade ju fungeraa!!
När sånt händer blir jag riiiktigt ilsken kan jag lova, höll på o slå söndewer datorn... Grr.. Aja, jag blev så j*vla less så jag stängde av datorn och la mig för att sova, och har sovit nästan tolv timmar nu! Hur skönt är inte det? det gillar vi.

Idag ska jag städa rummet har jag bestämt, det behöövs! Haha vad gullig jag är, ska städa så mammsen blir glad. Nu när hon har bokat resa och allt! Bara hon och jag ska sticka iväg tors-mån och bara rå om varandra!♥

Ikväll äre myskväll med alla tjeyer hos Moa, ska laga mat & grejer, hä komm bli ba bulla! :)
Sitter för övrigt fruktansvärt kissnödig och tvångsläser bloggar för tillfället. Ska nog kliva upp och kila på damernas för att sen få någonting i magen. Behövs det med! Haha. 

Hörs av lite senare!
Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0