ttttidsfördrivvvv

År 2009

Vilken klass gick du i? - 8:an/9:an
Vad hade du för hårfärg? - brunt
Hur lång var du? - 167 cm?
Vem var du kär i? - honom
Hade du nån Pojk/flickvän? - Ja
Vad brukade du göra på fritiden? - var med vänner, dansa osv
Vilka umgicks du med? - dombästa
Var allt bättre då? - bitvis
Skulle du vilja gå tillbaks dit? - Nej
Har du förändrats? - det har jag

Nu:

Vilken klass går du i? - Fortfarande i 9an
Vad har du för hårfärg? - brunt
Hur lång är du? - 167 cm?
Vem är du kär i? - ingen
Har du nån Pojk/flickvän? - nej
Vad brukar du göra på fritiden? - vara med vänner, dansa osv 
Vilka umgås du med? - dombästa
Hur ser du ut? - som då, fast vrålsnygg 

Har du:

Kysst någon? -  Ja
Sovit brevid någon med samma kön? - Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön - Ja
Slagit ner nån? - näe
Ljugit för en bra vän? - Ja
Svikit någon? - Ja

Vem:

Skrev du senast till på msn? - Sjögga
Kramade du senast? - Penny
Sov du hos senast? - Moa
Vill du vara just nu? - Mig själv naturligtvis
Ringde dig senast? - Viktor

Vad:

Drack du senast? - Mjölk
Köpte du senast? - Sprit
Gjorde du igår? - Sydde
Vad ska du göra imorn? - Drogdag på skolan, haha 
Vill du göra just nu? - åka utomlands
Åt du senast? - Halvtimme-timme sen 
Är närmast dig som är rosa? - Mina trosor

Kärlek :

Du är kär nu - Nej
Du har sårat nån så den började gråta - Det sägs
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja

Ärlighet:

Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra - Ja
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - Ja
Jag har smugut ut utan lov - Nja
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - Ja
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Förmodligen
Jag har fuskat i ett spel - Haha ohja
Jag har struntat i ett prov - ja

Dåliga Tider:

Jag har skadat mig sjäv - Inte avsiktligt
Jag har druckit alkohol - Ja
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Ja
Jag har vaknat gråtande - Ja
Jag har somnat gråtande - Ja

DÖDEN:

Jag hatar begravningar - Ja
Jag har sett någon dö - Nej
Någon du Har känt som nyligen som dött - Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0