måndag, i'll kill you!

Hallå bloggelibloggen.
Hemma från skolan och en dag på stan med Moa & Hanna. Skolan var seg som vanligt, men slutade tidigt så stack till stan för tjejerna skulle kolla körskolor, haha stackarna måste betala en förmögenhet. Är så jävla glad att jag tog det i somras.
Sprang lite i affärer, letade frenetiskt efter en brun skinnjacka, min är så fruktansvärt gammal och liten. 25 år gammal om inte mer? Min mormors gamla, haha. Hittade EN enda brun skinnjacka, en svart var bara så inte jag. Och den enda bruna var fruktansvärt snygg, på iallafall, men kostade 1800. Näe jag betalar helt enkelt inte så mycket för en jacka, äger heller inte en summa som är ens i närheten av dom pengarna.
Dvs inget följde med hem mer än en större töjning, 6 mm har jag i nu. Och sätan vad ont det gjorde, hade en 5 i förut med den nya måste va fett mkt större troja, jaja det var bara att bita ihop och grimaschera lite, huhu.
Har nyss duschat och ska väl ta och choosa lite kläder för imorn antar jag, har ändå inget bättre för mig.
på återseende!


hohooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0