schibbedibappa

I'm soooo freaking home!
Efter en lagomt trevlig helg i hassela. Påskfirande på hög nivå, kan man uttrycka sig på det sättet? Ingen perfahelg, men helt klart godkänd.

Torsdag skärtorsdag(fredag)
Kort dag i skolan, sluta två. Gjorde kemiprov (fuck) och for direkt från skolan till hassela. Kom fram vid tretiden ungefär, somnade i soffan på rummet (HAHA pigg tjej?), stack ner och hyrde skor till brädan min(!) och sen minns jag inte vad vi gjorde mer. Käkade middag och somnade runt tio.

Fredag långfredag
Klev upp alldeles för tidigt, runt åtta, fyskäms. Keeeka frulle och stack ut i backen direkt. Åkte ju bräda, haha jag kan faktiskt svänga! Cool är man, men det visste ni ju redan. Trodde ärligt talat att jag skulle bryta nacken och dö, men guess what, jag ramlade aldrig i liften(!!), inte ens ankarliften (!!!) höh. Mamma köpte en bräda till mig av sin jobbarkompis. Fick åka långsvängen hela dan för det är inte så jävla brant där. hhööööh.
Badade en sväng, afterskiade, stack ner till resturangen med mamma & anders och satt där i princip hela kvällen. Och somnade på tok för sent.


i backen, risigt väder.

Lördag
Glad påsk? Åkte bräda hela dagen (har jag för mig, inte säker), badade, käka påskmiddag och satt och tjattrade med mamma och moster. Fräs-Lotta. Hittade lite småroliga kompisar också hohoo.
Brandlarmet gick på hotellet så alla stog ute på parkeringen ett bra tag, hahaha vilken jävla påskafton.
Sjuk kväll, sov på golvet.

Söndag
Skidor med Bill & Bull, Knoll & Tott, Pelle & Lisa, Knatte & Fnatte, Calle & Petter, Piff & Puff, Emil & Oscar. Goa pojkar dedär. Vart halvt utslängda från hotellet, för dom hade tappat bort ett dygn i bokningen, idjuts. Fick byta rum - wich means - oordning i packningen - wich means - irritation - wich means - kaos.
Bada, fick fotmassage (yeeaah) och somna typ tio.


grabbarna grus.

Måndag todayyy
Skidåkning (öh 2 åk) men mammaanderochteo, sjukt trött i kroppen, ont överallt och ett humör på botten. Bada - hemfärd - älskade säääääng. Det snöar, hata.
och med det säger jag tack för den här gången, hörs väl nå mer ikväll.
men nu vet ni iaf att jag lever! pussli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0