2 Augusti 2010

Hejhej! Hanna Panna älskade unge, vad ska jag ta mig till med dig? :)♥ Du nomineras helt klart till dagens ängel. Hade en hemsk natt inatt, kunde inte sova, befann mig mellan sömn och vaket tillstånd hela natten. Och så förgyllde hon min natt med ett vackert sms. Sånt gillar vi!

Klev upp klockan 6, hoppade in i duschen en sväng, sen blev det raka spåret till arbetet.
Rensat ogräs i princip hela dagen, på ålderdomshemmet. Eller aa, på ett av dom.. 3? 4? stycken som finns i lilla Matfors. Seriöst, fan va alla gamlingar gnäller på att äldreboendet är dåligt. Hur kommer det sig då att det är sånt ofantligt överflöd av äldreboende i bara Matfors?! siiick. Lägg pengarna på skolmaten eller nåt, höööh.

Nu sitter jag och skriver med dagens ängel på fejjaaan, kom underfund med alla otroligt mobbade smileysar som finns, måste fan ta o lära mig dom! FEEEETLÄÄÄÄNK!

Nu kanske man borde ta och publicera det här inlägget så att Hanna slutar dampaa.
PALLA LETA BIILD
KYYYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0