Långt onödigt inlägg.

Jag skrev rubriken innan jag började skriva. Vad dum jag är, vad oerhört snofsigt det lät då. Men jag vet att jag kommer skriva mycket nu. För nu har jag tid.

När man jobbar som jag, sitter och rensar ogräs hela dagarna. Så har man tid att rensa tankarna också. Och jag är en sån person, som tänker mycket. I tid och otid. Mest otid faktiskt. Jag är nog en såndär o-människa skulle jag tro. Det passar mig. O.
Men tillbaka då, jag tänker. Ibland alldeles för länge, och för mycket. Då kommer man fram till saker, till grejer, till ting. Som är helt onödiga. Som det här inlägget.
Jag förstår inte varför jag ens började med det här inlägget. Vad får jag ut av det egentligen? Jo bara en mer massa tankar. Om ingenting. För det finns en del tankar. Som jag vill skriva ner här, bara för att ha dom där. Så jag då och då, kan titta på dom.
Det är väl bra, eller?
Nej säger ni, det är det du har en dagbok till och då ska jag säga er en sak, att jag har en dagbok. Med alla mina hemligaste hemligheter nerkluddade där i något hörn. Den måste veta mer om mig själv än vad jag själv vet. Coolt.

Tappade bort mig, kommer inte ihåg varför jag började med det här inlägget, vad jag hade för mening.
Så istället, nu när jag ändå är inne på den där kreativa, skrivglada stigen. Så kastar jag in en lång lista. Så har ni en del sanningar om min som ni kan vila ögonen på.

kjol eller shorts? - shorts. är absolut inte för kjol, höua 
linne eller t-shirt? - både och. beror lite på!
bikini eller baddräkt? - bikini
kärlek eller onenightstand? - just nu? kärlek.
fest eller myskväll? - fest
dag eller natt? - dag. men jag ändrar mig alltför lätt.
sola eller bada? - sola, men bada först!

Gillar du sommaren? – absolut. ordet absolut, gillar jag minst lika mycket.
Vad är det bästa med sommaren? - det finns otroligt mycket bra.
Brukar du sola mycket? - jag solar då det är sol.
Blir du lätt brun? – nej
Brukar du åka båt?- tyvärr inte, men jag tycker det är fantastiskt coolt.

Har du strulat med någon riktigt ful? - ja
Har du strulat med någon och sedan ångrat det? - ja
Har du strulat med fler än 2? - ja

När kysste du någon senast? - i lördags
När sov du bredvid någon av det motsatta könet senast? – ett par veckor sen kanske?
Har du haft ett förhållande som hållt längre än 1 år? - nej
Gillar du någon nu? - nej
Har du pojkvän just nu? - nej
Har du någon gång varit olyckligt kär? - ja, jag tror det.
Är du romantisk? - oj, gissa om jag har tänkt på den frågan. jag kan nog vara romantisk, och det har funnits tillfällen jag känt att jag kunnat vara otroligt romantisk. dock handlar det om vem jag är romantisk med. tycker jag inte om personen tillräckligt, är jag nog jäääääävligt värdelös. puss.

Har du många vänner? – det tycker jag.
Vem/vilka är dina närmsta vänner? – de vet vilka de är
Vem/vilka brukar du umgås mest med? – samesame
När senast var du med några? - Mina arbetspolers för ett par timmar sen
Brukar du vara med vänner på helgerna? - absolut
Vilka brukar du umgås med på skolan? – det brukade vara dombästa. Men nu, känner jag ju inte en kotte i min nya klass, så jag vet inte. Och det skrämmer mig, men bara en aning.

Går i i någon sport? - Jag skulle vilja kalla dansen en sport, ja.
Trivs du med den? - absolut
Vad går du i för sport? - två frågor upp
Vad är det bästa med den? - glädje.
Vad är det sämsta med sporten? – förlåt. men att det bara är 70+ som dansar.
Har du många vänner inom den sporten? - absolut, en hel hög!
Är det en lagsport eller enskild? - öh. par?
Kommer du fortfarande hålla på den den sporten om ett år? – absolut

Har du en egen dator? - ja
Har du ett träd utanför ditt fönster? - alldeles för många, om jag ska vara ärlig.
Bor du i villa eller lägenhet? – villa? hus, skulle jag vilja kalla det.
Äger du ett par rosa skor?- nej
Har du ett par string? – ja
Har du en vit bh? -  ja
Vad har du för mobil? - sony ericsson T700. Tack för påminnelsen! Nu ska jag uppdatera den också :)
Anser du att du är smart? – ja, när jag försöker.
Skulle du vilja prova att vara kille för en dag? – absolut.
Vad tycker du är det bästa med dig själv? – jag tar saker som de kommer.
Vad har du för hårfärg? - brunt, lite rödaktigt faktiskt. så som jag ville ha det.
Vad ska du göra imorgon? – Jobba, hela dagen. sen ska jag ut till Bunhill på alnö.
Var det här testet roligt? – nej, absolut inte. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0