Red and purple lipstick

Läsarna stiger, tjiho!
Nu blev jag lämnad ensam(igen). Och det är näst intill olagligt vad gott det luktar i mitt rum. Vädrat alldeles för mycket - which means iskaaaaaaaaaaaallt.
Förut idag kom min lilla vän PENY på sin moppoped. Snackelisnackade en massa, ute på prommis i det vackra vädret, näckade för köerna här uppe i skogen. Var värsta racet ju, haha!
Färgade mina ögonbryn. Pratade lite till, sen kom Marcus och avlöste henne att vara mitt sällskap så hon fick moppopeda hem igen, utan kläder stackarn.
Grabben for nyss, och nu är jag så trött så ögona blÖr.

Tyvärr låvade jag ju att jag skulle visa bilder på mina tjusiga impulsköp.

Randig småful tröja, affären.
Rutig pastellig, icke-alls-jag-skjorta i brist på annat Åhléns.
Blårutig fruktansvärt söt secondhand skjorta. LLLLLove.


Ett par fantastiskt fräna pilotbrillor. Coolt.



Blev ingen skillnad, same shit i alla såna. Mer än att jag failade och blev fläckig under ögonen. Så kan det gåååååå.
Nu ska jag ska slagga mobut.
Yehao. Jobbjobbjobb.
Nu börjar nedräkningen.

4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0