Från mig alla, till er alla.

Tjenispenis. 24 December 2010. Om två år ska jorden ha gått under sägs det. Vågar man tro på det?
Jag vet inte faktiskt. I såna fall har jag en massa saker att göra under två år!
Idag (igår) har det inte blivit mycket gjort kan jag lova.
Pyntat julgran, spöat brorsan i UNO, spenderat hela kvällen med att titta på Pensionärsjävlar på Youtube och ätit ost som luktar prutt.
Annars då?
Okej då, lite bilder kan jag bjuda på.

(STRUMPMÄRKENN!!!!)




Oerhört taskus kvalitetus på bildus, men lite mysigus ändå.
Julstämning. Första gången jag har lite julstämning på tre-fyra år.
Mera Glögg
Där har ni julstämning, ohja!

Aja, åter till mitt löfte, elleer?
Hur har det gått med grubblandet? Har det hållt er vaken om nätterna och gnagt er till vansinne i bakhuvudet?
I vilket land lever det bara utomjordiska datanördar?

OOHYEAAAH HERE IT COOOMEEES!!!


...


...



IT-alien.

God Jul på er allesammans, älska mig för den jag är or die trying!
Bailando, now I'm going to bed.
Och vi håller tummarna och ber till gud att morgondagens överraskningar är som förväntade.
Fast utan Kalle Anka förstås. Hur kan man fira jul utan Kalle Anka? Konstiga, dom där tyskarna.
Dock har jag inga förväntningar, eftersom jag inte önskat mig något!!
Och så kommer pappa min hem och säger att han köpt världens bästa julklapp till mig, och att jag kommer bli toknöjd.
WTH liksom, SÄG VARE ÄÄÄÄÄR!

Godnatt.♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: bestavennen

aa, mina byxor ser jag.

2010-12-25 @ 02:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0