dålig dag.

Jag är inte på bra humör vill jag börja med att säga. Så ni som inte vill läsa ett argt inlägg kan ju sluta läsa nu. Typ scrolla ner någon decimeter eller så. För mina dagar blir inte som jag har tänkt mig längre! Jag har saker som jag önskar att jag redan skulle gjort, men jag vågar inte ta det steget att få det överstökat.. Svårt att förklara, men det handlar om att jag inte orkar ta risken..

I alla fall börjades dagen med att jag vaknar men olidligt ont i min nacke, ingen aning om varför, förmodligen för att jag sovit konstigt. Sen var det ju naturligtvis tisdag.. jag gillar som sagt inte tisdagar. Näe, dagen har varit sjukt tråkig, förutom när man fick sitta och käka lunch med dom bästa! Känns som att det var längesen haha, är det naturligtvis inte, men det var längesen det kändes som att det verkligen var vi. Och just detta "vi" får mig att må bra!

Jag slutade klockan två idag och åkte hem till min sjuka mamma. Teo var ju kräksjuk i helgen och har lyckats smitta ner mammsen :( Och nu när jag kommit hem har jag inte gjort speciellt mycket, jo dammsugit och diskat... massor...! haha.. Usch jag har massor med plugg att göra -.- eller ja, massor och massor, men har engelskaläxa, biologiprov och så måste jag göra en bokredovisning, bläää. Redan skolless!

Och mitt rum ser verkligen ut som heybaberiba! :o Måste verkligen städas! Och det är nog ett bra sätt att göra av med ilskan på... Seriöst jag har inte städat på över två månader! ;o Sist jag dammsög var typ i... oktober-november?! (hoppas inte mamma läser det här nu bara :o) uhffaaa, men det ska jag nog börja med nu! Resten av ligan kommer hem snart. Så det är bara att börja!

och så måste jag leta rätt på min kamera också! Alltså jag fattar verkligen inte hur saker och ting bara kan försvinna sådär huxflux! Seriöst jag hade den igårkväll! Men nu är den borta! Gone! Weck! Finito!(?!)Bortainen! bläääääääääääääääääääääääääääääääää, hör senare

puss

Kommentarer
Postat av: penny

hahahaha.... aaa fakitsikt NÅGOT annorlunda inlägg ;) Mitt humör är faktiskt bra idag :)

2010-01-12 @ 17:20:31
URL: http://pennyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0