nattinlägg

Hej och puss på er alla söta 13 bloggläsare ja har om dagen!! :D Hahahah vill bara säga att jag är överlycklig för er ;)

Haha, klockan är typ två nu och jag borde väl sovit för längesen.. men så blev det icke, har suttit och pratat massa skit med Anders och hans jobbarkompis Mathias som var här på besök. Hehe kul prick.

Annars idag, hehe igår då, så gjorde jag absolut ingenting. Förutom att sova.. seriöst jag klev upp halv två... x) Jo jag förstörde min blogg litegrann också, usch vad less jag blir jag vill ju inte ens ha kvar den längre! Den är så fuuuul! Och sen försökte jag titta på någon gammal VHSfilm, som hette nåt flääshigt i stil med "årets galnaste kväll". Det var en massa män som spelade upp en massa sketcher och skulle på så vis vara roliga, men vissa moment var inte riktigt min typ av humor, hehe. Men när mr.Bean kom in i bilden var det ju såklart hysteriskt roligt, jag satt och garvade nåt så enormt helt ensam inne på mitt rum, hehe lite mobbat.

Sen lyckades min brorsa kräkas (en massa!) och skita ner hela huset... kuuuuuul... nä inte direkt va, men jag hoppas då faan inte att det är vinterkräksjukan eller nåt, för då dör jag ju! Jag hatar att vara sjuk.

Imorn, eller hehe dvs idag, så tror jag inte att det kommer hända någonting mer intressantare än idag. Det vill säga ingenting. Jo förresten, det är dansträning på kvällen, första gången på typ en månad. Så det ska ju bli roligt. :) Men får se hur jag känner mig efter haha!
Jag som haft världens träningsvärk bara efter idrotten igår, hah! Men så går det när man inte tränar.. inget alls hahaha.

men gonatt nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0