yea

Dagens låt:

Space Cowboy - Boyfriens hate me



13 HAR DU:
Ett förhållande; nej
En bästa vän; yes sir
Haft ett seriöst förhållande; ja
Varit tillsammans med en av dina bästa kompisar; nej
Blivit kär vid första ögonkastet: nja
Fått ditt hjärta krossat; njaa, halvt
Haft ett one night stand; nej
Skrikit åt en lärare; ja
Sagt något och sedan ångrat dig; jodu
Ljugit för dina föräldrar om vart du är; m
Några smycken som kostar över 1000 kr; har jag säkert
Snusat; nej
Haft sex; mm

12 DAGENS:
Klädsel; jeansleggins, linne, kofta
Smink; de vanliga
Frisyr; utsläppt
Låt: Boyfriends hate me
Vill ha; en lagad iPod!!
Drog; musicaa
Saknad; natalie forsberg
Köp; nada
Humör; glader!
Godis; uhm, inget
Tanke när du såg dig själv i spegeln i morse; men vad jag ser ut i håret!
Dagens vän; hannissssss

11 FÖRSTA:
Bästa kompis; natascha sidler
Bil; haha hade en volvo nånting för tre år sen faktiskt!
Kärlek; jaru...
Förhållande; haha, vad räknas?
Husdjur; kattjevel
Semester; cypern?
Jobb; barnvakt typ?
Piercing; öronen
Konsert; minns ej
Fylla; pass

10 SISTA:
Personen som sms:ade dig; robin a
Personen som du kramade; vet inte :o
Peronen som ringde dig;  viking stennek
Personen som du ringde; christoffer spjut
Personen du sa 'jag älskar dig' till; vet inte
Alkoholdrycken; vin typ
Bilfärd; till tantaluran & hem
Filmen du såg; high school musical
Gången du grät; ett bra tag sen

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm; Jag tror det
Våga hoppa bungyjump; skulle jag nog
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: haha jarå
Kalla dig själv lycklig; ja
Hellre ta bilden än vara med på den; najjee :) 
Kunna gråta över en kille; jo
Kunna gråta över en tjej; jo
Ljuga för någon; beror på vem de är.
Kunna springa 50mil; haha never

8 VAD:
Gör du just nu; sitter i min säng
Ska du göra imorgon; skola, sen träning
Säger du till dig själv när allt känns svårt; det blir bättre
Har du med dig in på bio:n; moa! och bilar!
Är det för färg på dina byxor; ljusblå
Är det för väder hos dig just nu; snö och kallt
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet; ögonen, eller skrattet :')
Skulle du göra om du vann på lotto; beror på hur mycke jag vann.

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
1. bh
2. trosor
3. linne
4. jeansleggins
5. armband
6. kofta
7. strumpa!

6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet; det händer.
Hur gammal blir du nästa födelsedag; 16
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan; jag tror inte det :)
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar; ja
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta; vet inte, samma troja? eller?

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång; solnedgång
Sommar eller vinter; sommar!
Vilken ålder har varit bäst hittills; 14 elr 15
Sova på sida, mage eller rygg; sida eller rygg
Kramar eller kyssar; kyssar & kramar!

4 JAG GILLAR:
1. att mysa
2. pengar
3. mobilen
4. vännerna

3 JAG GILLAR INTE;
1. otydliga signaler
2. sura jävlar
3. dryga jävlar haha!

2 VAL:
Hemmakväll eller utgång;båda
Sola eller bada; båda

1 JAG ÄLSKAR;
1. min mor & far & bästa


Kommentarer
Postat av: Anna

Oh! you like Space Cowboy? Har du hört Devastated feat. Chantelle Paige? Gillar deras samarbete en massa! ^^

2010-02-06 @ 23:41:12
URL: http://annawidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0