damdidamdidamdamdam

TITTUT, KOKO, TITTA SÅ SNYGG JAG ÄR, TITTA SÅ SNYGG JAG ÄR.

Ahmen tjenare, knappt sex är klockan, shit vad tidigt hon är uppe tänker ni. Meeeen jag har inte gått och lagt mig än, SÅDESÅ.
(går)Dagen? Allt gick bra, fick ett litet smärre raseriutbrott dock, somnade bakom scen och dagen gick alldeles för fort. Konserter här och där, blaablaaa bilder kommer osv osv.

Kom hem halv ett, fikaaaaa. Runt halv två kom putte hit och sällskapade med mig och Moa. Dusch, sen satt man ute i nå soffer nånstans till nu. Är så jävla trött men vi ska tydligen dygna. Känns ganska menlöst dock med tanke på att alla som tänkte dygna gått och sleeeepat redan. SÅÅ varför ska inte vi göra det? ÄR SÅHÄR TRÖTT.
Dock finns risken att vi inte kommer upp överhuvudtaget till frukosten. SATTEEEEEh.

PALLA
KysSHeJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0