JAH SKA GEROM FÄHTT ME SPÖ.

Var det überskönt o slagga eller var det überskönt o slagga?
Väcktes nyss av pappsens älskvärda telefonsamtal, alltid lika roligt att bli väckt av han (nästan). Men det var behövligt, längesen man fick höra hans röst nu, och så behövde jag få prata lite allvarssnack med honom.

Nu har jag sovit tre timmar och ska nog hoppa in i duschen, för ikväll kommer Hanna och sleeeeepar här! Längesen man såg den bruden med känns det som! Förhoppningsvis kommer hon snart, för jag är sjukt uttråkad.

Nu hör jag hur duschen kallar mitt namn, eller är det ångorna från min kropp som kallar på duschen kanske?
Vem vet vem vet, båda två I think.
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0