mamamamaaaaaa

BANGBANG sa det och mina läsarsiffror ligger i botten igen. Ajaj, får lösa dedär när jag kommer hem igen.
Jaa, nu sitter jag inne på rummet och luktar gräs, har gräs i hela håret och mina fickor är fullamed gräs. Nån som kan gissa vad jag gjort nyss? Mer än att legat i gräset alltså. Faktiskt ingenting. Jag har legat där och njutit av livet ser ni!

Igår kväll då? Joo, vi myste i en soffa, gick ut och pratade med våra nya polers Puppe och Patte. Spelade wii osv. osv. osv.
Jag satt i en korridor hur länge som helst, hittade en madrass som jag la mig på ett par timmar tills moa väckte mig och släpade med mig in på rummet. Huuua vad makabert det lät, men så läskigt var det faktiskt inte. Jo det var ganska läskigt att vakna upp på den där madrassen och inse att man är en meter upp i luften och runt om en står det massa människor och tisslar & tasslar om att bära ner mig till källaren. Kinda creepy.

Imorse tog jag och Moa sovmorgon. Vi kom fram till att det var ingen idé att kliva upp klockan åtta med fem timmars sömn i kroppen, pallra sig bort och käka frukost, vara närvarande vid en menlös samling och sen infinna oss vid två pass/lektioner där vi ändå inte gör speciellt mycket förutom att lira lite gura och gäspa. Inte för att vi tycker det är tråkigt, absolut inte! Utan mer av den anledningen att ingen av oss lyckades samla ork till att faktiskt kliva upp. Föränn halv tolv.

Käkade lunch, sov en halvtimme, ett par lektioner, lite dans, middag. Och nu sitter man och väntar på att mor min ska komma på besök med glass och strumpor. Tjiho!
Klockan 6 ska jag infinna mig i ateljén för att öva in en teater som jag egentligen skulle deltagit i under midsommar, för att sedan en timme senare spela upp den för 50 pers. Det blir spännande o se hur det här slutar kan jag lova!


FUCK NU BLEV DET FÖR MYCKET TEXT. Kanske kan jag lösa det hela med att slänga in några bilder så det kan vara någon stackars sate där ute som tycker det verkar liiiiiiiiiiite intressant iallafullefall.
För övrigt har jag ont i magen, för mycket käk. HÄJ!


fränsta by night.


duktigt tjusig epa, å reflexkepsen är på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0