The beast is ugly.

Sv: Ilona, vi tar det en annan gång.


AA HEJ.
Kokar, låtsas inte om omvärlden. Jag tänker inte lämna mitt rum. Sådeså. Tjurar som en liten unge, klart. Och jag har lyckats slarva bort mina fucking tabletter nånstans, och det går mig på nerverna. Jag köpte dom tamefan idag och dom är putsväck. Jävla pissförpackning, får ben och ränner iväg som en anna liten feg jävel tycks ha gjort. Fyfan vad arg jag är nu.
HÄR HAR NI KVÄLLENS SPOTIFYLISTA.

skön


pissed.
Nu ska jag fortsätta med dessa älskvärda toner och försvinna i en tidning. Som jag ska läsa. Om och om igen.
Sådeså.

Vädigt oseriösa bilder, till ett väldigt seriöst syfte.

PUSS PÅ MIG OCH MITT HUMÖR!.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0