roof caved in

Så, lugn nu. Jag har 32 besökare och 125 visningar? Haha jaaa, jag ska blogga. Såsmåningom.
Måste bara komma på någonting att blogga om. Något smaskigt underbart irriterande otroligt onödigt i-landsproblem. Det gamla vanliga typ.
Jag har tråkigt. Duger det? Näe.
Nu vill jag ha helg. Typ med en gång. Förhoppningsvis kan jag prata då, iallafall någorlunda. Och möjligtvis äta! Sen hoppas jag på att göra nåt jävligt spännande. Så där så att det är värt att vänta en hel fredag. Anders skulle laga mitt moppehjul imornkväll förresten. Nice! Näe, nu vill jag ha helg.

Nästa vecka ska jag till Ålsta. Fan va kul vi ska ha! Längtar som fan, med tanke på att det är mitt sjätte år där och det blir bara bättre för varje år :)

Undra om man ska kolla igenom o se om man hittar nå gammbilder. Fan va kul, vågar man?


omg, -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0