Jag undrar hur många gånger jag har klickat in på de (hör och hänpa!) 47 bloggar jag faktiskt följer, och inte en jävel mer är Kissie uppdaterar?! Jag menar, KISSIE?! Hur rolig är hon? Hon är bara patetisk :)
Ingen skriver, ingen ringer, ingen hör av sig överhuvudtaget. Funderar nästan på att gå och försonas med min stackars moder igen. Och lite min låtsaspappa också, men dom är hyfsat jobbiga.
Dock är jag hungrig, och det innebär att jag måste gå förbi dom om jag ska äta. Så antingen är jag snäll ikväll, eller så väntar jag tills dom har somnat och sen går ner och raidar skafferiet.
Jag är så extremt uttråkad att jag sjunkit så lågt att jag tillomed designat en fucking sko. Men jag publicerade den aldrig, palla tävla? Kollade på Nelly nu, och då är det en Amanda Q som gjort en fruktansvärt ful sko, DET ÄR INTE JAG.

Till råga på allt är jag fruktansvärt trött, en annan somnade två inatt och klev upp nio. ÅH, gissa vad jag blev sugen på nu?! JÖNSSONLIGAN ♥♥♥♥♥♥
Ska nog kila ner och äta nåt nu ändå, sen lägga mig i soffan med tjockfilm och obefintligt godis som jag ska smaska på hela natteeeeen!


slänger upp en bild på mig och världens vackraste vän ♥ fast mest på mig för hon är vacker för två!♥

Kommentarer
Postat av: linnea

jag uppdatera! :D <33333333333333

2010-07-22 @ 13:25:47
URL: http://boyzonsig.bloggplatse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0