a free ride, when you've allready paid

Okej, med en pajjad A-sträng på gitarren och fyra dagar tills musikläger är jag inte sådär jättelycklig.

Ikväll blev det filmmarathon för min del. Har sett fjorton suger än så länge, är inne på i taket lyser stjärnorna (jag verkar vara den enda svensk med två näsborrar som inte sett den än) och så får vi se vilken film natten bjuder på. Är inte ett dugg trött kan jag lova, så det blir nog sent.
Dessutom är jag fruktansvärt godissugen, det är heelt sjukt! Skulle fanimej döda för en Gott&Blandat :) Älskar verkligen ironin i det hela med tanke på min svullna värkande tunga och min väldiga okapabelhet (haha WHAT?!) att tugga..

Nu ska jag kika vidare på filmen, slå en pling och hör på mitt vackra läthpande.

kyss

give meeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0