hejhejhallihallågubbarsmå

Hallååååå!
Uppdaterar som en kossa, jag veeeet. Oupsie!
Gårdagskvällen spenderades hos rickard, fick tillslut klippa håret på han, vene om han blev så nöjd men jag fick iaf min vilja igenom.
Skön dag idag, hade typ två riktiga lektioner, gick inte på fler. Slutade två, stack till stan och spenderade pengar. Kom upp i 900 spänn tillslut, välbehövligt.
Har fortfarande inte hittat fucking kameraladdaren (inte letat) så det blir mobilbilder.......


grå tröja H&M, kan typ tälta i den. Asstor hehe. Underkläder gina.



tröja, stor den med. Onlyyyyy



helvete vilken dålig bild. Aja, tröjor 99 spänn på Carlings♥ och bh lindex



chinos♥ cubus, töjning en vit också men den har jag redan i örat. Smycken cubus & gina



sen blev det sushi med mammaaaa ♥

For och hämtade en stålsträngad gitarr hos anton, tack & bock!
tut i luren, hÄÄj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0