in fact

hallo!
okej nu är ja lite gladare :) Men natten var fortfarande gaaaanska jobbig haha. Somnade inte föränn halv tre (tidigast) och vaknade typ tiidigt.
Nu har brudarna stuckit. eller nää dom sitter på moppen utanför mitt fönster som inte verkar funka. HAHAHA! Öööh. mm. Vad händer idag då? Tjaa, vi får väl se. Måster åka en till sväng till elin för jag glömde kameraladdaren & trosorna där. Yep, hon hittade dom! Sen ska jag svänga förbi samuel och köpa ett par hörlurar, fast det är först ikväll.
Är inte sådär jättepepp på att hitta på något idag heller, känner mig rätt krasslig. Har ont som fan i halsen och min rygg dödar mig. Så vi får väl C hur D blir med D.
Om någon föreslår något väääldigt spännande så.

Men hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0