ingenting vi gör är tabu

Sorry, inte orkat datorvärlden.

Dagen började åtta nollnoll, kammade ner rufset och stack till stan. Soundcheck + practice strax innan elva. Käk på kebabcity med bästa vän, mor och syster. En timmes rast, sen upp på scen i kjol. Usch, gillar inte riktigt att ha kjol. Sen blev det spring på stan med rickard. Kom hem fyra efter att ha hämtat moppen i matfors. Nu har jag mat i magen och är nyduschad, sitter i sängen och lindar in min fot som det tyvärr är något allvarligt fel på, överansträngd förmodligen.
Ska nog slänga mig upp på moppen för att fara ner till matfors en sväng. Vad gör man annars en söndagkväll.
Imorn ska jag ta passfoto, satt ni vet.

Bloggar när jag kommer hem, hääj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0