Praha

Godmorgon!
Min morgon började egentligen halv åtta imorse. Då ringde Bertil och jag var tvungen att släpa mig upp och göra frukost till syster. Klädde på henne och tjosan hoppsan, Bertil anlände, in med ungen i bilen och så susade vi som säven.
Pang bom in på fritids, hopptjopp hem igen, ut med hunden, hämta posten och fort som fan ner i sängen igen. Somnade på studs, drömde otroligt sjuka drömmar. Men ändå verkar mina drömmar alltid gå i samma banor av någon anledning.
Blev väckt av att telifånen ringde ilskt, Anders tur att väcka mig. Snodde ihop nåt om att jag stod i duschen och inte kunde prata eller nåt sånt.
Försökte förgäves somna om, misslyckades.
Fick ett sms av Halebop.
Och nu ska jag borja arbeta på min lista som min mamma skrivit till mig.
Hur kul är det då? Hon har skrivit en lååååång lista med uppgifter som ska göras innan hon kommer hem idag. JAJAJA, bara till att börja då. Börjar med att packa till Prag.
Vad ska man ta med sig dit?
Kollar på vädret nu, står hyfsat varmt, regn imorn men annars helt okej väder. Och jag som tänkte hinna med lite stek idag också.
Kilar nog ut och glassar lite senare.

Ska börja checka av listan hade jag tänkt.

Allt är relativt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0