tadAAAAA

HELLOHELLOTHEEERRREEEE!
Hemkommen efter en riktigt trevlig och efterlängtad kväll med bästa. Satt på ett dagis och myste i kylan, pratade hur länge som helst. Längesen nu, like the good old days.
Sen stack jag hem till Moa och bakade kladdkaka, MMMM! Asmums, somnade väl vid halv tre och klev upp halv ett.
Käkade frukost sen stack jag hem och duschade.
Nu sitter jag och känner mig uppblåst. Ska snart torka håret och greja, blir tårtkalas hos Ebba om några timmar!





♫♪♫"Ja må ho leeeva ja må ho leeva JA MÅ

HO LEVA UTI HUNDRADE ÅÅÅÅÅR!!"♪♪♫

(tadAAAA) ♪♫ Grattis Ebbaaaa 16 år! :D


Kommentarer
Postat av: ebba

HIhihi! tack bästa amanda :D

2010-06-20 @ 21:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0