Triumph in your eyes.

Faaan vad trött jag är, helt sjukt. Har somnat typ åtta gånger till life of ryan (SNYGG MAN).. vaknar av att jag biter mig i tungan, det är helt crazy vad fel folk har om smärta. "Näääe det gjorde inge ont!" det gör det tamefan visste. Haha, vad töntig jag låter.

Jag vill hitta på nååt! Redan less på detta innesittande. Vill ha sällskap, eller så vill jag dra härifrån, jag är desperat efter att få prata med någon annan än min hund eller min mamma. TJIHO.
Nu tänker jag hoppa in i dsuchen och försöka att på något sätt få någonting i magen. Tror vi har varmakoppen nere i skåpet. Mums? Näe, men välbehövligt.

Sen påminner jag om att jag faktiskt är ägare till en såkallad mobiltelefon, ring och säg hej.


nån som kan tänka sig umgås med en såhääär fresh tjej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0