Waka Waka

Hejhej nu har jag kommit hem från en riktigt härlig kväll med riktigt härliga människor. Jag var först på plats, vid halv fyra. Någon timme senare kom Hanna, och slutligen runt 6 droppade även Nike & Amanda in. Kvällen bjöd på mycket skratt, prat och ofantligt mycket godsaker. Jag åt och åt och åt! Först tårta, sen massa bullar och kakor, sen hinkvis med godis och sen tacos. Vi körde "efterätten-först"-metoden ikväll hahaha. Har en hel del bilder att bjuda på också. Ain't thaaaaat wonderful? :)



livsnjutarN :)



Jaaa, det var allt för tillfället. Tack för en spontan härlig kväll, såna blir det många av!♥

Btw känner jag mig illamående, har mina anledningar. Hatar sånt här.

Aja, Later! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0