back on track.

HEJ! Som ni kanske märkt har min blogg varit helt död hela helgen, då det för övrigt brukar poppa upp flest blogginlägg,  men jag har varit på läger på Alnön med dansen.
Jäääääävligt kul var det verkligen! Dock har jag knappt fått någon sömn såå jag är sjuuukt trött nu, helt rubbat. Första natten fick vi iaf sova hyfsat länge, men jag somnade ändå under grupparbetet mitt på dagen och vaknade av att Jenny kastade bananer på mig, haha. Men inatt vettefan vad det var med mig. Jag somnade i fåtöljen i allrummet och vaknade i sängen inne på mitt & moas rum. Hade verkligen ingen aning om hur jag hamnade där! Skitskumt var det.
Igår blev det nå jävulskt med dans, bland annat fick vi prova jive, askul var det men det känns i bena. Blev även bastu igår. Härligt härligt. Lärde känna massa nytt härligt folk osv. Men nu orkar jag inte sitta här och skriva om min helg, läju ändå bara trötta ut er. Ska gå och lägga mig nu faktiskt.
puss

lite bilder

dans i eftermiddags, alla ser sisådär lagom pigga ut, hehe.


Ola&Patrik, plus en tjusig bild på mig haha


göran, moa, oskar, rebecca & björnen

men nu ska jag sussa godnatt gottfolk! ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

gue man ser ju rakt in x) du kunde ju ha suddat ut lite där va? ;)

2010-03-25 @ 20:54:41
URL: http://moahallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0