fredag

Hejhallå i lingonskogen! Nyss kommit hem från en hel dag med familjen (WAFHASAAA?). Vi har varit i birsta på drakborgen och sen blev det lite bowling, som jag naturligtvis vann! ;)
Blev väckt kvart över fem imorse av lanargrabbarna som undrade om jag hade bånge. Jo, men visst, självklart alltid, från och med fyra på morron.. Gör som normala människor om nätterna, sov! Efter det hade jag otroligt svårt att somna om, somnade runt sju kanske och fick sova till strax innan tio.
Sååå är sjukt trött nu, men glad är jag :)
Vet inte vad jag ska göra, är lite smått död efter att suttit tre timmar på drakborgen proppat med skrikiga odrägliga ungar och sedan bowlat gärnet. Haha bowlat gärnet. Spelat bowling.. heter det spela bowling..?!
Hm. Jo juste jag är typ frisk nu.
haha det har tagit mig en kvart till det här inlägget för jag är helt tom på idéer. Det ekar i mitt huvud typ. Hohooo.. hohooo.. aja, ska väl lägga mig och sova eller nåt nu så vi hörs väl senare. :)

btw, jag har lördag idag..?! :S

Kommentarer
Postat av: Moa

haha schteek med bowling :D och välkommen till min värld, det tar fan en timme för mig att skriva ett inlägg, Typ (a'

2010-03-13 @ 00:11:03
URL: http://moahallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0