gosh gosh soppa!

Shoosäään.

Ligger här i min säng, fortfarande med pyjamas och äckligt hår. cäääreface.
Blev jävulskt glest med uppdatering igår, men det blev huxflux earth hour (stolt medverkare!) så jag stängde av datorn och hade inte lust att slå igång den senare heller. Satt och språkade med mammsen om både det ena och det andra.

Sen läste jag. Allvarligt, jag LÄSTE!! haha, det händer bara inte?! men jag har blivit kär i Linas kvällsbok, bara jag som är efter och inte läst den tidigare hehe?
Satt minst två timmar och bara plöjde igenom halva boken.

Imorse vaknade jag halv nio, efter att ha drömt fruktansvärt läskiga drömmar. låg och läste ännu mer fram till halv ett då jag började bli hungrig.
Käkade massamassamassa frukost och sen gick jag och la mig igen, starta datorn och la mig med boken haha, patetiskt. Vilken nörd jag är. cäääreface.

Idag är det söndaag which means träning ikväll which means.. öh aa jag kom inte på nåt mer.
Men jag tänker då fan inte göra nånting idag! Lovar. Ska ligga här tills klockan blir typ fem och jag måste röra mig mot duschen & matbordet för att sen rutta in mig (eller mamas bil) mot skönsberg.

Jag är inte på något speciellt humör idag, vi får se vad jag komemr fram till lite senare.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0