i loved you first

Måndaag. Jaa hörrnini, ingen större skillnad idag jämfört med alla andra måndagar. Sura lärare, glatt humör!
Idrott, fotboll, helt okej kul. Pannkaka till lunch. Med lingonsylt (?!) Vem fan vill ha lingonsylt på pannkakorna? Haha, jaja ikväll är det träning, om en timme går bussen. Hade tänkt duscha innan men har inte orkat röra asset härifrån. Somnade på bussen hem hahaha, trött tjej? Vaknade av att telefonen ringde, så det var ju tur :)
Äeeh nu har jag inget att skriva, fult inlägg jag vet. Nu ska jag läsa lite bloggar och sen samla ork till att hoppa in i duschen. Och äta ska jag göra också. Kommer hem vid åtta tiden så kanske bloggar då, om jag kommer på något att skriva om alltså.
tjarrå!

Btw hade vi sjukt roligt på lunchen idag! Haha pennys humor hahahha!♥



Jeans CheapMonday
Svart linne Gina
Beiget (stavning?) linne NewYorker
Kofta Clockhouse

Kommentarer
Postat av: hahahhhhhhhhhhhhhhhhaaaaa

Min humor är bääääst

2010-03-23 @ 15:46:38
URL: http://pennyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0