I make the rocking world go round

TjooUUUHh.
Sitter här i min säng, IIEK.
Näe skämtåsidooo. Är fett glad! typ pepp av någon anledning. Har varit det sen efter lunch. Haha innan var allt bara som en dimma ju, var så jävla trött!

Skön dag idag ändå, hade bild & musik dom sista timmarna. Musiklektionen var bra rolig haha.
Spelade 500 Miles med Proclaimers. Kind of a good song, huh.
Sitter och gluttar lite i en tidning. Vill sova, men måste packa till hassela i helgen. EEeeeEEEeUuUUuuw.
Jag gillar inte att packa, haha.

Som tur var hade vi inget kemiprov idag, wiie! Så slapp kugga (idag iaf), dvs jag har lite mer tid att "plugga".
Näe, kemi är inte min grej, näe..
Men nu kommer ligan hem så jag läju måsta dammsuga eller nåt.
pussen&kramen.

fan vad jag är bra alltså.

Kommentarer
Postat av: Alankajsa

Nice site, regards from the netherlands!

2011-01-02 @ 20:58:33
URL: http://alankajsa.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0