I'm feeling like a star, you can't stop my shine

I'm back! Sov ju hos Hanna igår, riktigt trevligt. Vi gick ut en sväng, asskönt o va ute och gå haha!
Idag är det torsdag, men jag har onsdag! :S igår hade jag tisdag ja huga. veckan går fortare än man väntar sig, och jag hade tillochmed glömt bort att jag skulle åka till granlo och typ lära ut dans på någon skola ikväll, hah! men det blev ändå inget av satt, haha :) Dagen har gått sjuuuuuuukligt segt, menmen synd och klaga.

Imorgon äre ju fredag och jag & moa bär oss av till alnön för dansläger. Kulkul. Är inte sådär överdrivet pepp på det för tillfället.. Hade nästan velat sluppit. jaja, trött kan man vara nån annan dag!

Haha igår sa jag till hanna att guuud vad lycklig jag skulle bli om vi skulle vakna upp och all snö var borta! Hon ba, aa då äter jag en myra, och så kom vi fram till att vi skulle slicka på gul snö, och typ ligga med halva skolan.
Meen det var ju bara så att det snöade när vi vaknade. Uh, hade bara lust att börja gråta. Haha inte för att vi inte skulle ligga med halva skolan utan för att det snöade.
För tillfället regnar det, och mina strumpor är dyngsura..

Ska nog gå och ta mig en riiiktigt lång & varm dusch. Fyfan vad jag har längtat efter det! Lovely.
Är ensam hemma tills ikväll så ska typ laga middag och grejer, vill bara gå och lägga mig.



Oh damn he's a goodlooker.

SEEYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0