light a candle instead of cursing the dark

GRRRRR! Jag skrev värsta braiga inlägget och så klappa internet ihop, åååh.
Jaja det jag ville komma fram till är iaf att jag är jävligt glad idag, har varit det hela dagen utan anledning typ! :D
Kanske beror det på det vackra vädret? Att det var ljust ute när jag vaknade imorse gav iaf en hel del, haha. Men nu är jag inte lika glad iofs eftersom mitt inlägg försvann, uch. men inte ska vi tänka på det inte! ;D
Dagen har flytit på förvånandsvärt fort för att vara första dagen i skolan på två veckor, tycker faktiskt att det är kul att vara tillbaka. Så man har nåt att göra på dagarna, haha. Jag blir alltid så rastlös när vi har lov. Mitt humör har varit förjävla bra hela dagen och har gått runt och fånlett som nåt freak hihi. Hade basket på idrotten, vi vann inte en enda match men inte fan deppade vi för det inte :D nejdånejdå.
Ikväll äre träning med tantalurorna på folkan såå jag ska sticka om mindre en en timme. Buhuhu jag som tänkte hinna med lite plugg & sy in ett par svarta byxor jag fick igår av mormor. Tror inte jag hinner med nåt av dom där faktiskt.
Har så sjukt mycket plugg, eller näe, men ganskaq mycket. Har en fruktansvärt äcklig vecka framför mig, ett prov varje dag, varav två nationella. Euwww...
Men men det är bara att bita ihop antar jag väl. Helst av allt hade jag gärna hoppat ner en klass, haha.
Men nu ska jag inte blogga, utan jag ska göra något vettigt!
dagens outfit får ni också, bara för att jag är på prima humör! :D
pussli


Jeans gjort själv, hohoo.
Långärmad svart tröja H&M
Sjal madre mias
gröna strumpooooooooooooooor!!!!!

Och så säger vi även grattis till Felix Stennek som fyller sjutton år idag, gratulerar! :D

Haha den enda bild jag hittade :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0