was morgen wird ist scheiss egal

Tjoooh!
Sitter här i min säng och äter skinkmackor och dricker B-oboy. Usch va äckligt, smakar bara socker huuaa.
Lika glad idag faktiskt! Eller ja nästan iaf. Nu vet jag iaf vad anledningen är hih. Hemlis ♥
Dagen var trööög, hade nationella i engelska, dryyyygt, men det gick nog ganska bra. Blev klar en halvtimme tidigt och låg och sov på bänken, haha så sjukt trött. sen hade vi lite rast innan nästa nationella prov, hörförståelse. Och imorn äre SO-prov, helvete. (förlåt mormor)
Aja jag ska inte tråka ut er alltför mycket med mitt gnällande.

dagens outfit

svarta jeans & blå kofta som jag fick av mormor
vitt linne Clockhouse

Har jag något mer onödigt att berätta för er? Hmm, snön smälter! Lovely.
Näe jag har ändå inget värt att skriva, kanske kommer på nåt kul lite senare :)
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0