he doesn't look a thing like jesus, but he talks like a gentleman.

Jag är sjukligt nöjd med mina besökarsiffror kan jag ju säga. Dom får mig alltid på fantastiskt bra humör, det har varit över 20 pers varje dag den här veckan, underbart! :D Haha.
Nog om det.

Torsdag idag, men har haft fredag så det skrikit om det. Eller iaf hoppats att det skulle varit fredag kanske? Är rätt peppad på en skön kväll med skönt folk imorn kväll. They can't stop us huney.
Annars då? Jo det är prima med mig, något trött bara. Blev sen kväll igår. Ska nog lägga mig riktigt tidigt ikväll så man pallar morgondagen. Gjorde inget särskilt idag, fick spela & sjunga för tjejerna i klassen ett par gånger, hehehe. Har ändrat mig och ska sjunga solo inför hela skolan, UÄÄH.. Blir säkert brare hehehehehe...

Nu ska jag hämta gammalt äckligt skumgodis från i påskas och dammsuga övervåningen. Och fnurla lite på hur fan jag ska göra med soppatorsken i moppen & den trasiga lampan. GRRRR..
HÄÄJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0