HejhoppgummisnopP!




rolig är jag! Hon med Bildbrist!


Sho0sään. Bruden är på topphumör och ser ut som ett vandrande helvete. Kvällen har varit fruktansvärt hektisk, men det har då fan inte sinkat mig iallafall, möjligtvis bara mitt SO betyg men men hehehhe.
Det är inte bra med en telefon & en litenliten dator i närheten när man har ett stort fett tjockt maffigt prov i historia två dagar senare.. Både Viking och Hanna förgyllde min kväll en aning, det är brareh. På msn har skumt folk ideligen skummat ner sig så att dom verkat ännu mer skumma, och telefonen har plingat till varannan minut. SÅ såg min kväll ut. Och ändå fick jag en halv sida SO gjord? Av typ fjorton? Det gillas!



Jag har tänkt på en grej. Det här med spontanitet. Det är en förjävla bra grej alltså, iallafall för mig. Jag är en sån person som verkligen inte har den funktionen inbyggd i skallen så att jag kan planera, det är typ det värsta som finns. Skriva listor, lägga upp scheman och grejer. Näe inte min grej känner jag. Att ta dagen som den kommer, inte stressa upp sig för att man inte hinner eller så. Åh jag hatar när folk inte kan göra något spontant, utan måste planera aaaallt, veta aaaallt i förväg m.m. Kände en gång en man, en kvinna eller ett mellanting vad vet jag.. som alltid skulle ha en anledning till allt, alltid skulle få svar på varför vi skulle ses, vad vi skulle göra, när vi skulle skiljas åt, var vi skulle vara blablablablaaaaaaa... Inte konstigt att det slutade som det gjorde, får damp på såna.. aliens. Hahaha, amanda får ett litet utbrott här vänta lite..

LUUGN! Så, nu är det fint igen. Men förstår ni vad jag menar? Mer spontanitet till folket.



I övrigt är jag nöjd med livet. Nu tänker jag gå och lägga mig och hålla stenhårt i mitt leende på läpparna, för det är vad som lyser upp för stunden. Förutom den irriterande jävla datorskärmen, och lite av han som sitter mittemot. Imorgon är det en ny dag, onsdag säger dom. GONATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0