Truly,madly,deeply do..

Nu sitter jag och lyssnar på Savage Garden,camar med min vän Moa och flinar som ett as.
Haha, nån knasig tomte har fått för sig att jag ska bli sångare.

Dagen har flytit på bra,jag har insett att mina pengar går på mackor,yogurt,satsumas och godis.
Dock köpte jag en foundation idag också,den där nya som sägs ska hålla i 24 timmar,det får vi allt se!



Efter plugget stack jag och Jennie på donken och satt där och käka mandariner.♥
Ikväll har jag och mamma bara pratat hemlisar med varandra,och jag är sjukt glad att jag har henne.
Nu ska jag leta upp en totte och fortsätta sjunga,lite sådär lagomt fint.
Man kan ju inte få allt på en gång,eller?

PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0