På den tiden då man var snygg.

Jag är född på nytt. Allvarligt, det känn verkligen som det!
Aldrig förr har jag och min kära moder varit ute, och sprungit. Och vi gjorde det också! Långt!
var säkert ute en timme, h3h3.
Så nu mår jag gött igen. Har ont i rumpan bara. Ajaj.
Nu väntar glassen, hihi. Sen hade jag tänkt sova. Så härmed avskärmar jag mig från omvärlden en aning.
Dvs, jag stänger av datorn för ikväll.
Nu blir mamma glad.
Fick en tröja av henne nyss. Som jag suktat efter ett tag. mums.
NU ÄRE GLAAAAAAAASS
nattinatti älskade vänner.
KYSS


Ska leta upp ett par snygga jeans nu.
Räknade i helgen, har seriöst.. 26 par byxor.


Kommentarer
Postat av: Gudmor

Bra jobbat! Då tar du med dig träningsdojorna nästa gång du kommer hit!!

2010-09-13 @ 23:02:29
Postat av: Gudmor

Bra jobbat! Då tar du med dig träningsdojorna nästa gång du kommer hit!!

2010-09-13 @ 23:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0