Dag 14.

Tjabba.
Igår var vi och bowlade, kom tvåa. Som vanligt..
Idag har jag varit in till staden och köpt lite onödigheter, försökt sätta sprätt på pengarna men det finns bara fula kläder här. Inte bara, men det är sällan man hittar något riiiktiiigt snyggt. Förutom underkläder, men det är ju inte särskilt överraskande..

De senaste dygnet har jag mestadels sett på BigBangTheory. Kommer gråta blod när jag sett klart alla säsongerna. Är på säsong 3 nu, avsnitt 14. Och ja, jag har ett liv.

Nu ligger jag och tänker på känslor.
Tänker tillbaka på det gångna året (och blir jätteirriterad över att jag inte vet hur man stavar till "gångna".)..
Nu är det sista dagen på 2011 och alla skriver massa söta statusuppdateringar på Facebook hur året varit och hur bra det känns att de ska få börja om på ett nytt år.
Jag känner inget alls?
Det är precis som när man fyllt år och alla ba, Wohoo, ett år äldre!!! Hur känns det?
Ja, hur känns det själv?
Jag kände inte ens någon julstämning i år. Jo julstämning var det allt, men den där mys-känslan man ska få vid jul tittade bara in en gång. Första advent, sen har det bara känts som en vanlig höst. För någon vidare vinter har det då inte varit!

Har jag känt klart för det här året kanske? Kanske vaknar jag upp på söndag, första januari 2012 och är helt överväldigad av känslor, och ba.. Känner hur mycket som helst. Igår kväll låg jag länge och funderade över det här. Och konstaterade att känslor är en sån där sak man egentligen inte ska fundera på. Man blir iallafall inte klok på det hela.

Så nu ska jag istället se vidare på BBT och... Ja. Se vidare på BBT.
Godnatt Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0