Mensvärk och sötsug

Nu sitter jag och tittar på Desperate Housewives och känner mig oerhört bitsk! Jag har mens och vedervärdig värk som kommer därtill.
Varför ska kvinnan straffas så hårt egentligen, Gud, vad har vi gjort dig? Herren min..
Inte nog med att vi släpar runt på tuttar och extrakilon (i och för sig kan män också göra det), men vi sköter också annat livsviktigt som graviditeter osv (i och för sig kan även män det också numera......).
Men ändå!

Anyway. Jag ser på Desperate Housewives och har ett groteskt sötsug. Ätit godis hela dagen, och kiosken på andra sidan gatan har stängt såhär dags så det fick bli ett hopkok. Chokladbollar fast chokladigare, och med sked.

Ha en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0