Jag tror du gillar mitt koncept, för du rullar brevid.

Jag är tillbaka, tro mig. Jag är hemma igen, sliten, förkyld och aningen lättare i hjärtat.

Jag har haft en toppenbörjan på året trots allt, fått göra det jag älskar och det jag ler av.
I måndagsmorse mådde jag halvgott, men tvingade mig upp och det är jag lycklig över. Hade en hektiskt men ack så trevlig och fartfylld måndag, med en hel del dansande på kvällen (men extreeEEEeEEeEEem smärta i foten).
Tisdag morgon, sovmorgon. En dags spelande osv, middag med mamma på kebabcity och sen konsert inför massa folk. Det var ungefär som alla andra år. Roligt.
Efter konserten åkte en hel bunt av deltagare hem till Oskar och fortsatte vår gengre hemma hos honom. Kollade på Brüno, fikade, sjöng och hade allmänt trevligt.
Sen åkte jag hem och somnade innan jag la huvudet på kudden..

Imorse (eller idag) vaknade jag av att jag kippade efter andan. DUNDERförkyld. Men pallrade mig upp, och vid tvåtiden tog jag en buss till matfors och åt glass med Törna. Kyligt. Coolt. Ohja.

Nu har jag ätit varma mackor och inväntar lite kraft att gå och titta på Kung Fu Panda.

(Min mamma är SÅ teknisk, så alla bilder från konserten är suddiga)

(resten ser ut såhär)



oh I'm back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0