RIBRUKBRUST

Hej vackra människor. Om ni nu är det, det är ju iofs upp till er.
Just nu ligger jag i en orange säng och blir skjuten på av lillebrors leksaksrevolver. HUR COOLT?

Igår(inatt) tittade jag på Glee hur länge som helst. Sen ringde det, och jag var tvungen att offra några kronor på telefonsamtal från utlandet.
Jag somnade inte förrän fem, men det kanske ni såg. Eller, strax efter fem. 05.17 tittade jag senast på klockan.
Vaknar tio över två, alla i huset har försökt väcka mig.
Jag måste verkligen vrida tillbaka dygnet..

Eller näe, det måste jag inte alls. Jag har sommarlov, jag ska inte göra ett piss mer. Jag får vara vaken precis hur länge jag vill. Kliva upp vilken tid jag vill, det funkar för mig. Det är inte satt jag dör direkt.
Nu ska jag titta vidare på Glee, bai! :)


sliten bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0