Jag tycker om din röst.

Oj, vad lustigt.. Jag sprang upp för trappen, kastade mig på datorn för att blogga. Och när jag väl sitter här, är det helt tomt i huvudet.
Jag var i Torpshammar idag på jobbet, orkar inte förklara (igen) vad vi gjorde. Så det får förbli ett mysterium.

Är ganska lättirriterad idag. Så här får ni en glad bild och sen ska jag nog fly omvärlden (eller människor överhuvudtaget) och sova en timme. Eller två. Eller åtta. ÅÅH DET VAR LÄNGESEN!!!!
Jag vill åka söderut. Typ nu, idag, ikväll, imorn, nu.

Morgondagen ser helt okej ut. Hoppashoppashoppas på finväder. Meeeen.... Vi får väl se med den biten..
Pratade med Vårdcentralen idag om mitt öra. Jag är halvdöv nu. De brydde sig inte ett skit, verkade som de ville döda mig bara för att jag ringde. De kan ta sig någonstans.
Hör ni hur bitter jag låter? Eller läser kanske är rättare sagt. WTH!! Jag orkar inte, slänger upp en bild på hur sliten jag ser ut, och hur söt och glad jag önskar jag kunde vara. ÄÄH BRY.
PMS-bryt, bör inte blogga. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0