Like a fool.

Oh Jisses, what a night.
Jag har aldrig i mitt liv buggat (förutom på skolan men det gills tamesatan inte) och jag har aldrig i mitt liv dansat foxtror (eller vad det nu heter, förutom på skolan men det gills tamesatan inte). Gissa om jag var livrädd när jag klev innanför tonhallens dörrar?
Jooru, det kan jag tala om att det var jag.
Nu är jag awesome i bägge danserna (not) och har skavsår.
Så ska slänga mig in i duschen, sen slänga mig i sängen och slänga i mig massa godis. LOVELYYY.

Black Sabbath – Heaven And Hell
Otroligt irriterande låt att ha på hjärnan.

Imorgon blir det nog en tidig morgon, ska iväg till Härnösand och hälsa på en polare.
Så hörs väl när vi hörs!
Puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0