Märker du hur fort det går..

Tjenatjena mellan bena!
Har bott hos Moa sen igår, och vad har i gjort kan man ju fråga sig?
AaaAaaAAaAaAAaabsolut ingenting.
Vi har haft HarryPotter-maraton. Dessa filmer är såååå underskattade. Och Ron är bara såååå söt.
Hehe. Blev en del muffinsbak också. Vad gör man inte?
Dessutom en ganska intressant händelse.
Jag äter inte chips, för jag gillar inte smaken. Jag tycker bara det är äckligt. Men popcorn anser jag vara guds gåva till mänskligheten.
Och så lyckas Moas brorsa få popcornen att smaka chips!! Jag visste inte vart jag skulle ta vägen, men tydligen har någon knäpp jävel kommit på sourcream-krydda.. TILL POPCORN!
Popcorn ska va popcorn, så är det bara. That's it, the end, finito, hasta la vista baby.


haha äcklig bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0