You know just how to doubt 'em.

Okej jag ska bekänna. Jag klev inte upp 8.52 imorse. Men 8.34 var jag uppe på fötter och stod sjungandes i duschen en kvart.
Sen en timme senare spurtade jag till navet för att hinna med bussen till Sidsjön.
Hade nämligen friluftsdag idag. Först och främst paddlade vi kanot.
Vilket i sig är ganska töntigt. Och värdelöst. Och halvsvårt. Och halvjobbigt. En sån där halvdan sport helt enkelt. Sen skulle vi gå. Upp för liften i Sidsjöbacken. Och koka varm choklad på trangia-kök.

Ni hör ju? Dagens skolutflykter.. Vi skulle lika gärna kunnat ha barkbåtsrace liksom?
Fast det hade faktiskt varit roligt.
Och naturligtvis avrundades dagen med frågeslinga och grillning. Pinnbröd♥♥♥♥
Så nu luktar man eld, skog och korv. Och bröd.

Mina fötter värker och ute skiner solen. Jag vill ut. UTUTUT. Men jag har en hel hög med plugg att se fram emot, prov imorgon. En fredag, olagligt..

Tänkte begrava mig i det här nu jah! Tjingeling babies.

(blir nog en tupplur för att ladda upp innan..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0